Přihlašovací formulář
Přihlašovací jméno:
Přihlašovací heslo:




Zapomenuté heslo|Zaregistrovat se
Specialista na herní počítače, notebooky a telefony
469 811 000Po-Pa: 9 - 12 / 13 - 17
Košík0 Kč
Aktuální akční letáky

Změna záruky Dell PE R540 z 3y ProSuppport NBD na 5y ProSupport NBD

Změna záruky Dell PE R540 z 3y ProSuppport NBD na 5y ProSupport NBD
Výrobce:Dell
Kód produktu:i54_D-Z-R540-2Y-5PS
Part number:PER540_1835V
Záruka:36 měsíců (IČ 36 měsíců)
Dostupnost:
na dotaz ZBOŽÍ NENÍ AKTUÁLNĚ SKLADEM. O SKLADOVÉ DOSTUPNOSTI SE INFORMUJTE NA EMAILU, NEBO SI NASTAVTE NÍŽE " SLEDOVAT CENU "
Cena s DPH:18 094 Kč
14 953.72 Kč bez DPH
Dnes objednané zboží můžeme doručit do Termíny jsou platné, pokud zboží objednáte do 16:20 v pracovní den a mimo svátky. Zboží na prodejně bude k vyzvednutí následující pracovní den při objednání do 16:30. O doručení budete informování SMS či e-mailem.
Osobní odběr na prodejně ZDARMA.
ks
Popis
Dell prodloužení záruky pro PowerEdge R540
Prodloužení záruky pro servery PowerEdge R540 z ProSupport NBD záruky (3 roky) na ProSupport NBD (5 let) záruku.

Pro objednání záruky budeme potřebovat Service Tag (výrobní číslo) serveru.
Záruku je možné objednat do 1 měsíce od nákupu.

Srovnání DELL záruk uvedeno v přiložené tabulce. Dle potřeby naceníme libovolný typ a délku záruky k novým i již používaným serverům.

Služba Dell ProSupport poskytuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu oblastní podporu hardwaru a softwaru, proaktivní automatizovanou podporu, která zkracuje dobu, po kterou je zařízení mimo provoz a po provedení vzdálené diagnostiky zahrnuje službu na místě. Se službou Dell ProSupport se vám dostává podpory vysoce kvalifikovaných techniků společnosti Dell. Můžete se tak soustředit na to, co je pro vás důležité. S opravou následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.

Se službou ProSupport dostanete:
Proaktivní automatizované rozpoznání a upozornění na závažné problémy pomocí technologie Dell SupportAssist.
Přímý přístup k vysoce kvalifikovaným technikům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Podporu následující pracovní den na místě po provedení vzdálené diagnostiky.
Jeden jediný zdroj pro hardwarovou a softwarovou podporu.