- BOHEMIAPC počítačeNačítám kategorie
- Notebooky a UltrabookyNačítám kategorie
- Mobilní telefony a tabletyNačítám kategorie
- Chytrá domácnostNačítám kategorie
- Herní zónaNačítám kategorie
- Konfigurátor sestav
Aktuální akční letáky
Yealink Room Panel - rezervační panel pro MS Teams
Výrobce:Yealink
Kód produktu:i54_55459073
Part number:10001341
EAN:6938818307803
Záruka:24 měsíců (IČ 24 měsíců)
Dostupnost:
na dotaz
ZBOŽÍ NENÍ AKTUÁLNĚ SKLADEM. O SKLADOVÉ DOSTUPNOSTI SE INFORMUJTE NA EMAILU, NEBO SI NASTAVTE NÍŽE " SLEDOVAT CENU "
Popis
Yealink RoomPanel je 8palcový univerzální panel pro zasedací místnosti s operačním systémem Android 9.0. Díky plně programovatelným LED diodám dokáže okamžidě indikovat aktuální stav obsazení místnosti. Obsahuje možnost rezervace místnosti přímo na panelu, 2x2 MIMO 802.11 ac Wi-Fi, Bluetooth 5.0, vestavěnou čtečku NFC/RFID a mnoho dalšího. Yealink RoomPanel je také vybaven funkcí Power-over-Ethernet a několika typy montážních držáků, čímž je zajištěno snadné uchycení na jakoukoliv plochu.
Inteligentní řešení pro rezervaci místností s Microsoft Teams
Yealink RoomPanel je jedno ze specializovaných zařízení Microsoft Teams s kompaktním dotykovým displejem a možností uchycení kamkoliv mimo zasedací místnost. Na panelu se zobrazí schůzky naplánované prostřednictvím aplikace Teams nebo kalendáře Office 365. Panel navíc umožňuje rezervovat volné místnosti na místě a zobrazí aktuální stav obsazenosti.
Snadná, flexibilní a efektivní instalace a správa zařízení
Správa zařízení pro zasedací místnosti již není pro správce a IT pracovníky velkou zátěží, protože mohou své produkty snadno monitorovat, spravovat a diagnostikovat prostřednictvím Microsoft Teams Admin Center nebo Yealink Management Cloud Service.
Inteligentní řešení pro rezervaci místností s Microsoft Teams
Yealink RoomPanel je jedno ze specializovaných zařízení Microsoft Teams s kompaktním dotykovým displejem a možností uchycení kamkoliv mimo zasedací místnost. Na panelu se zobrazí schůzky naplánované prostřednictvím aplikace Teams nebo kalendáře Office 365. Panel navíc umožňuje rezervovat volné místnosti na místě a zobrazí aktuální stav obsazenosti.
Snadná, flexibilní a efektivní instalace a správa zařízení
Správa zařízení pro zasedací místnosti již není pro správce a IT pracovníky velkou zátěží, protože mohou své produkty snadno monitorovat, spravovat a diagnostikovat prostřednictvím Microsoft Teams Admin Center nebo Yealink Management Cloud Service.