V termínu od 28.9. do 2.10.2022 je prodejna v Hlinsku UZAVŘENA z důvodu stěhování na jinou adresu. Pro příjem a výdej balíků z PPL a eshopu prosím ZVONIT. ☎️ Infolinky mohou být nedostupné! Eshop funguje bez omezení.  zde
Přihlašovací formulář
Přihlašovací jméno:
Přihlašovací heslo:




Zapomenuté heslo|Zaregistrovat se
Specialista na herní počítače, notebooky a telefony
469 811 000Po-Pa: 9 - 12 / 13 - 17
Košík0 Kč
Aktuální akční letáky

Doručovací služba pro servis

Vaše zařízení na Vámi preferovanou naši servisní provozovnu můžete zaslat jakoukoli doručovací nebo kurýrní službou. 

Než zařízení odešlete

Nejlépe, když záležitost opravy nebo servisu předem projednáte na telefonním čísle 469 813 000 nebo na servis@bohemiapc.cz, kam budete zásilku zasílat.
Společně se zařízením do zásilky vložte dokument, ze kterého bude servisním technikům zřejmé:
  • Jméno a příjmení, adresa, telefon a e-mail zákazníka.
  • Závada nebo důvod požadavku servisního zásahu.
  • Označení, zda jde o záruční opravu nebo pozáruční. V případě záruční opravy nutno přiložit doklad prokazující záruku.
  • Způsob, jakým si zařízení po opravě vyzvednete.
Zařízení před odesláním bezpečně zabalte včetně nutného příslušenství, použijte nejlépe originální obal včetně originálních výplní.
Zásilku označte dle doručovacích podmínek zvoleného přepravce, tak aby bylo jasné, že se jedná o elektroniku a že je třeba dle toho se zásilkou nakládat. Český servis neručí za poškození zařízení při přepravě.

Až zařízení obdržíme

Po přijetí zařízení do servisu naši technici diagnostikují závadu. V případě pozáruční opravy, nebo když závadu nebude možné odstranit záručně, servis zpracuje cenovou nabídku, která Vám bude zaslána ke schválení. V případě schválení ceny bude zařízení opraveno v nebližším možném termínu. Pokud cenovou nabídku neodsouhlasíte, bude vám příslušná pobočka účtovat diagnostiku dle sazebníku.

Jak zařízení vyzvednout?

Zařízení po opravě můžete na zvolené provozovně vyzvednout osobně nebo jej po dohodě nechat vyzvednout Vámi objednanou doručovací nebo kurýrní službou. Dle Vaší objednávky k Vám může příslušná provozovna opravené zařízení zaslat i naším dopravcem, v tomto případě vám bude účtovat balné i dopravné, dle svého sazebníku. Pokud se jedná o opravu záruční, může k Vám být zařízení zasláno zdarma.

Necháte odvoz zařízení na nás?

Nechcete se zdržovat hledáním doručovací služby? Pak zavolejte 469 813 000 nebo na servis@bohemiapc.cz a my si Vaše zařízení do servisu odvezeme naší svozovou službou. V případě záruční opravy je doprava zdarma.


pozn. Zákazníky nejčastěji využívané doručovací a kurýrní služby jsou DPD, PPL, Pošta, ale zvolit můžete jakoukoli Vámi preferovanou službu.